tisdag 25 februari 2014

Rusande tankar & springande ben

Nu borde jag sovit för länge sen. Men tankarna rusar runt   och sömnen håller sig långt borta.  Tänk om det ändå vore morgon så jag fick gå upp och sätta händerna i något.  Att det så ofta är på natten man kommer på allt man vill göra. Då vill jag sätta igång på en gång! Känns som när jag var liten och inte ville sova.
Hm, att skapa en blogg kan väl inte störa någon. Inte ens familjen som ligger och sover så skönt i sina varma sängar. Tyst smyger jag mig fram i mörkret. Trevar mig fram till soffan i vardagsrummet och kurar in mig i en filt.  Skönt, här skulle jag nästan kunna somna...
Bloggen är skapad och första inlägget är i det närmaste klart och ögonlocken känns tunga.
Om några timmar väntar en ny dag :) Sov sött alla nattugglor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar :-)