fredag 23 maj 2014

Trippel skidåkning i denna hetta!

Äntligen har han då fått sina skidor, min käre make! 
Under så många år har jag hört om hans drömmar om dessa samarbetsprövande redskap. Så idag kom han hem med fyra plankor i lagom skidlängd. Två långa remmar och en hjälpsam fru så fixar det sig! Där fick jag också användning av min spikpistol :-)
(Ajdå det där med spikpistolen var ingen hit! Jag fick springa hem efter skruvdragare och skruv. Det andra höll inte!!!)

Busenkelt att göra! Hoppas på många trevliga stunder med dessa och en hop härliga människor!  
Premiärturen tillägnas vår barngrupp VIP:arna. Om en timme har vi sommaravslutning med grillning, femkamp och barnens familjer.  

Fyra brädor och 12 tillklippta remmar.

Smält repändarna så att de inte revas upp.

Jag fäste remmarna med klamrar från min spikpistol. TA SKRUV ISTÄLLET!! (Det jag gjorde blev för klent!)

Klara för att användas! 
Mycket nöje! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar :-)