söndag 9 mars 2014

Du ♡ älskade mig först!

Gud är såå god! Jag älskar honom för den han är och allt gott han gör i mitt liv!
Fick förmånen att känna hans ljuvliga närvaro och kärlek i Ljungskile idag.
Idag lyssnade jag på Sven Almqvist som predikade utifrån Daniels bok kapitel 10, du vet Daniel, han i lejongropen.
Fräsch, enkel och bibelförankrad predikan, det satt fint. Härlig tillbedjan, ja en fest inför Guds ansikte!
Det smakar mer och det fantastiska är att han (Gud) aldrig är långt borta :-D
Han finns där för alla som söker honom. Han vill ge dig av sin enorma, kärlek sitt liv och tillfredsställelse.  Tack Jesus för att du först älskade oss och betalade priset för mina och hela världens synder!
Tack för det eviga livet du skänkt till alla oss som väljer att tro. ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar :-)